Huisstijl

Bij het ontwerpen van de huisstijl wordt het logo in de praktijk gebracht, op de proef gesteld en aangevuld met bijvoorbeeld een extra lettertype. Zo wordt duidelijk welke elementen er naast het logo nog meer tot uw huisstijlgaan behoren. 

Door uw logo en huisstijl in een keer door Lot to Design te laten ontwikkelen bent u verzekerd van een verzorgde, uniforme uitstraling. En dat is natuurlijk veel effectiever dan een rommelig, onsamenhangend geheel.  

Verzorgd en effectief communiceren

Bij huisstijldrukwerk denkt u waarschijnlijk voornamelijk aan correspondentie materiaal; de middelen die u van dag tot dag nodig heeft voor de communicatie met klanten en relaties. Lot to Design kan dit allemaal voor u ontwerpen en het laten produceren tegen een aantrekkelijk tarief. Denk bijvoorbeeld aan:

Herkenbaarheid

Ook aan de buitenkant van uw pand, onderweg en op locatie bij klanten kunt u een hoop doen aan de herkenbaarheid en naamsbekendheid van uw bedrijf. Denk hierbij aan:

Bedrijfsidentiteit: the next level

Naast regels voor logo-gebruik, lettertypes en kleuren, kan een huisstijlhandboek nog meer omvatten. Een bedrijfsidentiteit (of corporate identity) kan bijvoorbeeld ook omschrijven op welke manier klanten moeten worden aangesproken of welke sfeer fotomateriaal moet hebben. Zo waarborgt u een eenduidige uitstraling, zeker als verschillende personeelsleden of bureaus uitingen voor u ontwikkelen.